Original title:
Komunikační mix denního stacionáře
Translated title:
Communication Mix of Day Care Centre
Authors:
Karasová, Barbora ; Mucha, Martin (referee) ; Mráček, Pavel (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Hlavním předmětem diplomové práce „Komunikační mix denního stacionáře“ je navrhnutí komunikačního mixu začínajícího občanského sdružení JOHANKA. První část je zaměřena na nezbytná teoretická východiska. V druhé části je představena filozofie denního stacionáře, analýza trhu, zákazníka, konkurence a SWOT analýzy. Na základě analýz je navrhnutý komunikační mix, který bude pro denní stacionář efektivní ohledně, získaní podvědomí na trhu, za předpokladu využití co nejnižších nákladů.
The main subject of the thesis “Communication mix of day-care centre“ is a proposition of a communication mix for the starting civic association JOHANKA. The first part focuses on the necessary theoretical data. The second part presents a philosophy of the day-care centre, market analysis, customer, competitors and SWOT analysis. The communication mix is proposed on the basis of the analyses and it will be effective for the day-care centre for gaining awareness in the market with the lowest cost possible.
Keywords:
communication mix; day-care centre; marketing; marketing mix; denní stacionář; komunikační mix; Marketing; marketingový mix
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/8233