Název: Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Překlad názvu: Marketing Strategy Plan of the Firm Petr Heyduk
Autoři: Heyduk, Petr ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; průzkum; SLEPT analýza; SWOT analýza; test cenové citlivosti; communication mix; Marketing; marketing strategy; price sensitivity test; questionaire; research; SLEPT analysis; SWOT analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12569

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223507


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2023-09-10.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet