Název:
Návrh marketingové strategie podniku Petr Heyduk
Překlad názvu:
Marketing Strategy Plan of the Firm Petr Heyduk
Autoři:
Heyduk, Petr ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu podniku Petr Heyduk. Práce je zpracovávána souběžně s realizací projektu v praxi. Na základě analýzy trhu za pomoci dotazníků, testu cenové citlivosti a analýzy cílového segmentu oslovovaných lidí na internetu jsou navrženy součásti marketingové strategie podniku s hlavním důrazem na komunikační mix.
This thesis deals with communication mix of company Petr Heyduk. Thesis is created in parallel with practice. There are suggested parts of company marketing strategy with emphasis to communication mix. Market analysis is made primarily by questionnaires, analysis of price sensitivity and analysis of the target segment of the addressed people on the internet.
Klíčová slova:
dotazník; komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; průzkum; SLEPT analýza; SWOT analýza; test cenové citlivosti; communication mix; Marketing; marketing strategy; price sensitivity test; questionaire; research; SLEPT analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12569