Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Proposals for its Improvement
Authors:
Zajková, Dagmar ; Šálek, Jiří (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2012
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně pro firmu TEWECO GROUP s.r.o., která poskytuje připojení k síti internet v hodonínském okrese. Teoretická část popisuje problematiku marketingového výzkumu. V praktické části je analýza výsledků marketingového průzkumu provedeného na zákaznících firmy TEWECO GROUP s.r.o. Na základě takto získaných informací jsou navržena opatření, jenž by měla zvýšit spokojenost zákazníků a přinést firmě vyšší tržby.
The thesis focuses on customer satisfaction analysis of the company TEWECO GROUP s.r.o., which provides Internet connectivity in the district of Hodonin, and proposals to increase it. The theoretical part describes the problematics of marketing research. The practical part analyzes the results of marketing research of customers of TEWECO GROUP s.r.o. Based on this information, measures are proposed, which should increase customer satisfaction and bring higher revenue to the company.
Keywords:
advertising; analysis; internet access; marketing research; Net Promoter score; promotion; provider; questionnaire; TEWECO GROUP s.r.o.; analýza; dotazník; internetové připojení; marketingový průzkum; Net Promoter score; propagace; provider; reklama; TEWECO GROUP s.r.o.
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/12674