Název: Vliv sociálních sítí na e-marketing
Překlad názvu: Influence of Social Networks on E-marketing
Autoři: Bondy, Radim ; Dvořák, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: e-marketing; informační systém; internetový obchod; sociální sítě; e-commerce; e-marketing; information systems; social networks

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4504

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223367


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet