Název:
Návrh marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat
Překlad názvu:
Proposal of the Marketing Strategy for Wine Shop Vinotéka U Tří knížat
Autoři:
Rausová, Iva ; Mucha, Martin (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování návrhu marketingové strategie pro podnik Vinotéka U Tří knížat, který vychází z podrobné situační analýzy podniku. Obsahuje konkrétní opatření vedoucí k dosažení marketingových cílů, stanovených v návaznosti na souhrnnou SWOT analýzu. V závěru se zabývá také zhodnocením navrhované strategie z hlediska časového i ekonomického.
The diploma thesis focuses on preparing a proposal of marketing strategy for company Vinotéka U Tří knížat, which is based on a detailed situational analysis. It contains specific measures to achieve marketing objectives set out in relation with the summary SWOT analysis. Finally it also deals with evaluating of the proposed strategy in terms of time and economically.
Klíčová slova:
analýza; konkurence; Marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; sortiment; vinotéka; víno; zákazník; analysis; competition; customer; Marketing; marketing communication; marketing strategy; range; wine; wine shop
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9177