Název:
Návrh marketingové strategie pro firmu Dosedel Interior s.r.o.
Překlad názvu:
Design of a Marketing Strategy for Dosedel Interior Ltd.
Autoři:
Strupek, Ondřej ; Dosedělová, Denisa (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Moje diplomová práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii, se kterou si firma Dosedel Interior s.r.o., vybuduje pevnou pozici na trhu a přiláká nové zákazníky. Součástí práce bude analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Výstupem této práce bude návrh, který má být reakcí na fakta zjištěná v analytické části.
My diploma thesis proposes a marketing strategy which helps Dosedel Inteiror company reach good position on the market and attract new customers. This thesis contains external and internal analyse. The outcome of this work is the proposal which is a reaction on facts found in the analytical part.
Klíčová slova:
analýza; cena; distribuce; konkurence; marketingové nástroje; marketingový mix; propagace; výrobek; zákazník; analyse; competitors; customer; distribution; marketing mix; marketing tools; price; product; promotion
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2694