Název:
Model sportovních služeb v elektronickém obchodování
Překlad názvu:
Model of Sport Services in E-commerce
Autoři:
Moťka, Pavel ; Marvan, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá otázkou nástrojů elektronického obchodování. Ve své první části se zaměřuje na vymezení termínu elektronické obchodování a na analýzu základních vztahů v elektronickém obchodu, současných trendů a budoucí perspektivy elektronického obchodování. Poznatky získané v první části práce jsou pak využity v druhé části práce, která analyzuje obchodní společnost působící v oblasti sportovních služeb. Na základě analýzy je pak představen návrh implementace nových prvků (e-shop, e-learning) do již existujícího informačního systému, které zvyšují konkurenceschopnost společnosti, podporují marketingové snahy a dále pomáhají propagovat předmět podnikání společnosti.
This diploma thesis deals with tools of electronic commerce. Author focuses on definition of electronic commerce, basic relation’s analysis, current trends, as well as the future perspective of e-commerce in its initial part. Information gained in that part is used to analyze a trading company operating in the field of sport service. Second part includes implementation proposal of new elements such as E-learning and E-shop into the company’s information system. These elements are supposed to increase competitive ability, to support marketing effort and to help to promote line of business.
Klíčová slova:
analýza firmy; B2C; e-learning; e-shop; elektronický obchod; marketing sportu; B2C; company analysis; e-commerce; e-learning; e-shop; sport marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/2601