Název:
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
The Proposal of E-commerce Strategy
Autoři:
Pechová, Erika ; Adamec, Jarmil (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy a navrhuje řešení, jak realizovat elektronický obchod. Teoretická část specifikuje charakteristiky elektronického obchodu, podmínky vzniku a právní aspekty pro obchodování na internetu. Praktická část obsahuje návrh varianty elektronického obchodu a její zhodnocení.
This thesis deals with the creation of e-commerce companies annd prooposing solution to implement e-commrce. The theoretical part specifies the characteristics of electronic commerce, conditions and legal aspects of trading on the Internet. The practical part includes draft versions of e-commerce and its economic evaluation.
Klíčová slova:
B2C; e-shop; Elektronický obchod; internetový marketing; B2C; E-Commerce; E-Shop; Internet Marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/14499