Original title:
Informační strategie firmy
Translated title:
Corporate Information Strategy
Authors:
Hrabčak, Miroslav ; Souček, Tomáś (referee) ; Koch, Miloš (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
slo Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[slo][eng]
Diplomová práce se zabývá navržením informační strategie společnosti. Na základě analýzy současného stavu společnosti a jeho okolí byla navržena informační strategie dalšího rozvoje s využitím nejnovějších trendů v rámci IT. Jedná se o komplexní řešení, které by mělo pomoci ke zvýšení obratů společnosti, upevnění dobrého jména podniku a posílení pozice na trhu.
Master´s thesis is focused on a presentation of entrepreneurial intention of corporate information strategy. The corporate information strategy is based on the analysis of current situation of the company and its environment which uses modern trends in IT business. It is about a complex solution which should help to the growth of turnover, strengthen of mark of company and stabilize the market position.
Keywords:
business development; cloud computing; CRM strategy; ERP strategy; global strategy; green IT; HOS8; information strategy; outsourcing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/341