Original title: Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Deloitte Belgium a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title: Customer Satisfaction Analysis of Deloitte Belgium and Recommendations Regarding its Improvement
Authors: Kašová, Lenka ; Kábrtová, Jana (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2011
Language: eng
Publisher: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstract: [eng] [cze]

Keywords: dotazník spokojenosti zákazníků; loajalita zákazníka; měření spokojenosti zákazníků; Spokojenost zákazníka; věrnostní program.; customer loyalty; customer loyalty program.; Customer satisfaction; customer satisfaction measurement; customer satisfaction questionnaire

Institution: Brno University of Technology (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library.
Original record: http://hdl.handle.net/11012/6717

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222915


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Brno University of Technology
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-03, last modified 2023-09-10


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share