Original title:
Marketingová strategie internetové společnosti
Translated title:
Marketing Strategy of an Internet Company
Authors:
Pastor, Jiří ; Jakimov, Rostislav (referee) ; Novák, Petr (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2011
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem diplomové práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro internetový portál nově založené společnosti, která se zabývá rezervačními službami. Práce obsahuje analýzu současné situace vnějšího a vnitřního prostředí rezervačních služeb. Na základě provedených analýz jsou vypracovány způsoby a doporučení pro další postup k propagaci internetového portálu a zisk nových uživatelů.
Purpose of this Master's thesis is to develop the way how to create marketing strategy for the new company's Internet portal, which provides booking services. Work contains current situation analysis for external and internal surroundings of booking systems. Based on made analysis are developed new ways and recommendations for further process to Internet portal promotion and gain new users.
Keywords:
competition.; internet services; marketing; marketing mix; Marketing strategy; reservation services; internetové služby; konkurence.; marketing; Marketingová strategie; marketingový mix; rezervační služby
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/1647