Original title: Privátní značky a jejich využívání v ČR
Authors: Rejmonová, Jana ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Týra, Karel (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce se zabývá vývojem privátních značek (vlastních značek obchodních řetězců) ve světě i v České republice a vztahem spotřebitelů k těmto privátním značkám.
Keywords: marketing; obchodní podnikání; privátní značky

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/4054

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2227


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share