Název:
Marketingová strategie společnosti Motiv Press, s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Strategy of the Company Motiv Press, Ltd.
Autoři:
Smolík, Kamil ; Jelínková, Šárka (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Motiv Press, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická východiska získaná v průběhu studia na Fakultě podnikatelské. Druhá část práce se zaměřuje na komplexní analýzu současné situace společnosti. Na základě této analýzy je vypracovaná marketingová strategie, která obsahuje souhrn doporučení a návrhů, včetně jejich časového harmonogramu a ekonomického zhodnocení.
The aim of master´s thesis is the suggestion of marketing strategy for Motiv Press company. The first part of the thesis is a detailed descreption of theoretical resources which I gained during my studying Faculty of Business and Management. The second part of the master´s thesis is focused on the complex analysis of the current situation of the company. On the basis of these facts I Works out a marketing strategy which contains a couple of proposals and designs including their time frame and economic characteristics.
Klíčová slova:
BCG matice; dodavatelé; finanční analýza; konkurence; Marketing; marketingová strategie; marketingový mix; STEP analýza; SWOT analýza.; trh; zákazníci; BCG matrix; competition; customers; finantial analysis; market; Marketing; marketing mix; marketing strategy; STEP analysis; suppliers; SWOT analysis.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11746