Original title:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Translated title:
Marketing Research of Customer Satisfaction
Authors:
Nováková, Veronika ; Kramolišová, Eva (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá průzkumem spokojenosti zákazníka firmy KABESTAV. Teoretická část se věnuje problematice marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. Praktická část práce popisuje společnost; kde, jakým způsobem a s jakými výsledky proběhlo dotazování spokojenosti zákazníka. Toto dotazování je zpracováno do tabulek a grafů. Dále práce pokračuje závěrečným vyhodnocením výzkumu a přechází do kapitoly návrhů na zlepšení.
The thesis deals with a survey of customer´s satisfaction in the company KABESTAV. The theoretic part describes the problematics of marketing research and a questionnaire as a tool for collecting information. The practical part is describing company; where, in which way and with what results was the costumer satisfaction survey made. These indicators are shown in tables and graphs. Further the thesis continues by final evaluation of the costumer satisfaction survey and finishes by improvement proposals chapter.
Keywords:
customer satisfaction analysis; customer satisfaction survey; KABESTAV; Marketing research; questionnaire; SWOT analysis; analýza spokojenosti zákazníka; dotazník; KABESTAV; Marketingový výzkum; měření spokojenosti zákazníka; SWOT analýza
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11428