Original title:
Marketingová strategie společnosti
Translated title:
Marketing Strategy of Company
Authors:
Koláček, Tomáš ; Číp, Vítězslav (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem práce je navrhnout způsob jak vytvořit marketingovou strategii pro mladou společnost pohybující se na mediálním a marketingovém trhu. V této diplomové práci je popsáno použití klíčových metod, základní teoretické hypotézy a vlastní fyzická realizace metod a podpůrných metod spojených s tématem práce na základě vypracovaných analýz.
The aim of this diploma thesis is propose a way to create a marketing strategy for the young company in the media & marketing market. This diploma thesis describes the use of key techniques, basic theoretical assumptions and their physical implementation of theoretical methods and support methods in connection with the topic of work developed under analysis.
Keywords:
competition; inner ad outer marketi enviroment; marketing; Marketing strategy; media; services; konkurence; marketing; Marketingová strategie; média; služby; vnitřní a vnější prostředí
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/11401