Original title:
Návrh marketingové strategie firmy
Translated title:
Proposal of Marketing Strategy of Company
Authors:
Macková, Jana ; Macek, Jan (referee) ; Macek, Jan (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie. Součástí práce je analýza vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření, jak docílit možného rozvoje dalších obchodních aktivit.
This master’s thesis deals with the proposal of a marketing strategy. The part of this thesis is an external and an internal analyse. The proposal part contains the summary of steps how to reach the possible development of the business activities.
Keywords:
competitive advantage.; marketing; marketing communication; marketing strategy; Strategy; value chain analysis; hodnotový řetězec; konkurenční výhoda.; marketing; marketingová komunikace; marketingová strategie; Strategie
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18390