Název:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Překlad názvu:
The Proposal of Development of Marketing's Activities of Firm
Autoři:
Kašpar, Karel ; Cochlar, Bohumír (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem reklamní kampaně pro nově uváděnou značku na trh. Na základě shromážděných teoretických východisek, analýzy současného stavu firmy a její konkurence byl vytvořen návrh marketingového a komunikačního mixu, z kterých byl následně vytvořen návrh reklamní kampaně.
The diploma thesis deals with preparing of an advertising campaign for a new launched trademark into the market. Based on theoretical ground and current firm and competitors’ analysis, the marketing mix and communication mix were created to use it as a starting point for this advertising campaign suggestion.
Klíčová slova:
Direct marketing; GNSS; Komunikační mix; Marketing; Marketingový mix; Porterova analýza; Reklamní kampaň; SLEPT analýza; Advertising campaign; Communication mix; Direct marketing; GNSS; Marketing; Marketing mix; Porter analysis; SLEPT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7171