Original title:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Translated title:
Customer Satisfaction Analysis and Recommendations for its Improvement
Authors:
Németh, Nikolas ; Füzek, Peter (referee) ; Chalupský, Vladimír (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá problematikou měření a analýzy spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti, která se zaměřuje na poskytování služeb zákaznické podpory dalším společnostem. Na základě dostupných teoretických východisek, zjištěných skutečností a provedených analýz, práce obsahuje návrhy na zlepšení celkové úrovně zákaznické spokojenosti.
This diploma thesis deals with measuring and analyzing customer satisfaction in a chosen company, whose main field is providing customer support services to other companies. On the basis of the theoretical background of the findings and analysis, the work includes proposals to improve the overall level of customer satisfaction.
Keywords:
Customer satisfaction; customer satisfaction index; customer support; questionnaire; scale; dotazník; index spokojenosti zákazníka; Spokojenost zákazníka; zákaznická podpora; škálování
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/759