Original title:
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Translated title:
Model e-advertising Segment of the Selected e-commerce
Authors:
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (referee) ; Dvořák, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Master’s thesis describes plus evaluates small firm that the deal with production plus sale ceramic performances. Work is divided on several part, in which survey especially on analysis e - commerce that the firm employs plus on his inadequacies, largely in the area e- advertising. Feature plus scope of employment is suggest mock - up e- advertising, that shall in connection with his costs viable.
Keywords:
AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; e-shop; eTarget; NCTR; newsletter; PPC; spam; AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; elektronický obchod; eTarget; NCTR; nevyžádaná reklama; newsletter; PPC
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/18254