Název:
Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Překlad názvu:
Model e-advertising Segment of the Selected e-commerce
Autoři:
Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce popisuje a hodnotí malou firmu, která se zabývá výrobou a prodejem keramických produktů. Práce je rozdělena na několik částí, ve kterých se zaměřuje zejména na analýzu elektronického obchodu, který firma používá a na jeho nedostatky, převážně v oblasti e-reklamy. Hlavní částí a náplní práce je navrhnout model e-reklamy, který bude v souvislosti s jeho náklady realizovatelný.
Master’s thesis describes plus evaluates small firm that the deal with production plus sale ceramic performances. Work is divided on several part, in which survey especially on analysis e - commerce that the firm employs plus on his inadequacies, largely in the area e- advertising. Feature plus scope of employment is suggest mock - up e- advertising, that shall in connection with his costs viable.
Klíčová slova:
AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; elektronický obchod; eTarget; NCTR; nevyžádaná reklama; newsletter; PPC; AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; e-shop; eTarget; NCTR; newsletter; PPC; spam
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18254