Název: Model e-reklamy ve zvoleném segmentu elektronického obchodu
Překlad názvu: Model e-advertising Segment of the Selected e-commerce
Autoři: Smrž, Marek ; Kovář, Libor (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; elektronický obchod; eTarget; NCTR; nevyžádaná reklama; newsletter; PPC; AdSense; AdWords; banner; CPM; CTR; e-shop; eTarget; NCTR; newsletter; PPC; spam

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/18254

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-222573


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet