Original title:
Návrh propagace začínající grafické firmy
Translated title:
The Proposal of Promotion for a Starting Graphic Firm
Authors:
Richterová, Lenka ; Voráč, Ondřej (referee) ; Mikulec, Luděk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá sestavením propagace pro firmu efF creative ateliér, která podniká v polygrafickém průmyslu. Práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí uvnitř i vně firmy a podrobněji zkoumá jednotlivé formy marketingové komunikace. Na základě marketingové analýzy je sestavena nová propagace firmy.
The master´s thesis deals with the promotion of the firm called efF creative ateliér, that works in printing industry. This work is focused on analysis of marketing environment in and out of the firm and recognizes particular forms of marketing communication. On the basis of these analyses a new promotion for firm is suggested.
Keywords:
advertising; corporate identity; direct marketing; Marketing; marketing communication; personal selling; propagation; public relations; sales promotion; sponsoring.; firemní identita; Marketing; marketingová komunikace; osobní prodej; podpora prodeje; propagace; přímý marketing; reklama; sponzoring.; vztahy s veřejností
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16870