Original title:
Návrh na zlepšení propagace komunálních služeb s.r.o. Valašské Meziříčí
Translated title:
Proposal to Improve the Promotion of Municipal Services Ltd. Valašské Meziříčí
Authors:
Tomčíková, Michaela ; Olivík, Jiří (referee) ; Mikulec, Luděk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu TS Valašské Meziříčí s.r.o., která poskytuje služby v oblasti odpadového hospodářství. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace s jejich aplikací do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti a jejich úrovní.
This master´s thesis was elaborated for the company TS Valašské Meziříčí s.r.o., that provides services in the waste management. It analyses and evaluates its marketing communications and examines imperfections in this field. It contains a proposal of improving the company promotion, which includes new methods of the company marketing communication and their application in practise, leading to an icrease of a saleability and their norms.
Keywords:
advertising; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling; public relations; sales promotion; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; vztahy k veřejnosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/16860