Název:
Návrh implementace systému řízení vztahů se zákazníky
Překlad názvu:
Proposal of Customer Relationship Management Implementation
Autoři:
Oškrdová, Petra ; Hráček, Martin (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zlepšení a možnosti širšího využití databázového softwaru pomocí CRM systému pro již existující zahraniční firmu, která má svoji pobočku v České republice. Ve firmě je současný databázový systém nedostačující. Je potřeba navrhnout nový, se kterým se bude pracovat mnohem efektivněji.
This diploma thesis is concerned with proposal and analysis new database software helping by CRM system for already exists foreign company, which has own branch office in Czech Republic. There is current database system deficient in the company. There is necessary to propose the new software, which will be operating more effectively.
Klíčová slova:
CRM (Customer Relationship Management); databáze; IT (informační technologie); Siebel Systems; software; zákazník; CRM (Customer Relationship Management); customer; database; IT(information technology); Siebel Systems; software
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16219