Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Customer Satisfaction Analysis and Recomentadions for its Improvement
Autoři:
Pohanková, Dagmar ; Fasura, Jan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojenost zákazníků. V teoretické části se práce zabývá základními pojmy, jako je marketingový výzkum, spokojenost zákazníků a metody měření spokojenosti zákazníků. V praktické části se práce zabývá dotazníkovým šetřením spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně.
This master´s thesis is concerned with the analysis of customer satisfaction. In the theoretical part it is concerned of the fundamental terms like is marketing research, customer satifaction and Customer Satisfaction Measurement Methods. In practical part it is concerned of questionnaire investigation of Customer Satisfaction and recomendations for its improvement.
Klíčová slova:
dotazník; marketingový výzkum; spokojenost zákazníka; zákazník; customer; customer satisfaction; marketing research; questionnaire
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/9150