Název:
Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu
Překlad názvu:
Utilization of Expert Systems in Marketing Research
Autoři:
Pospíšil, Radek ; Táborský,, Milan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce „Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu“ se zabývá vývojem aplikace založené na expertním systému, jejíž znalostní báze obsahuje expertní informace z oblasti návrhů bezpečnostních systémů uzavřeného televizního okruhu CCTV. V této práci je použitý expertní systém popsán a je uvedena jeho provázanost s marketingovým průzkumem, kterého se týká. Řešení expertního systému je provedeno v programovacím jazyce C++ a účelem vytvořeného programu je eliminovat nedorozumění a nepřesnosti, které vznikají při počátečním jednání mezi obchodníky a potencionálními investory kamerových systémů. Vytvořený softwarový produkt na základě znalostní báze expertů svého oboru a dřívějších zkušeností z návrhu kamerových systémů pomáhá zákazníkovi při rozhodování, jaký typ systému, jaký rozsah a jaká konfigurace je pro něj vhodná, tímto je podpořena orientace na zákazníka tak, jak ji popisuje moderní pojetí marketingu.
The master’s thesis “Utilization of expert systems in marketing research” deals with the development of an application based on an expert system, knowledge basis of which contains expert information from the area of CCTV security systems design. In this thesis, the used expert system is described and also its connection to the relevant marketing research is mentioned.The solution of the expert system is carried out in C++ language programming and the purpose of the program is to eliminate misunderstandings and inaccuracies which occur during the initial negotiations between the salesmen and potential investors.The created software product, based on the knowledge basis of the experts in the field and past experience with camera systems, helps the customers decide what type of system, in what range and with what configuration is suitable for them. Hereby the orientation customers is encouraged in the way as described by the modern concept of marketing.
Klíčová slova:
CCTV; expertní systém; fuzzy logika; marketing; marketingový mix; umělá inteligence; Artificial Intelligence; CCTV; expert systems; fuzzy logic; marketing; marketing mix
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16230