Original title:
Marketingová strategie podniku
Translated title:
Marketing Strategy of Company
Authors:
Odehnal, Jan ; Herynk, Jiří (referee) ; Šimberová, Iveta (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie společnosti Allrisk, s.r.o. Na základě této analýzy a teoretických poznatků doporučuje vhodná opatření vedoucí ke zlepšení konkurenční pozice společnosti na trhu.
The diploma thesis deals with analysis of makteting strategy of Allrisk, s.r.o. company. On the basis of this analysis and the appropriate theoretical knowledges, actions leading to the increased competitive strength of the company in the market are suggested.
Keywords:
competition.; inner and outer environment strategy analysis; Marketing strategy; services; konkurence.; Marketingová strategie; služby; vnitřní a vnější prostředí
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/813