Original title:
Marketingový plán nového projektu
Translated title:
Marketing Plan of New Project
Authors:
Čikl, Jaroslav ; Jelínek, Tomáš (referee) ; Světlík, Jaroslav (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Předmětem diplomové práce je sestavení marketingového plánu pro založení společnosti Climbing land. Teoretická část poskytuje základní informace z oblasti marketingového plánování a postupů. Následuje vypracování analýz stavu podnikatelského prostředí společnosti. Získaná data jsou vyhodnocena a aplikována ve vlastním marketingovém plánu na jeden rok. Poslední částí je návrh na vybudování lezeckého centra.
The object of this diploma thesis is the composition of marketing plan for establish new company Climbing land. The theoretic part presents the basic information from the section of a marketing planning and methods. Next follows the analyses of the corporate environment. Acquired data are evaluated and applied in the particular concept of marketing plan for one year. The last part is proposal for building climbing centre.
Keywords:
climbing; environment analysis; marketing plan; target group; analýza prostředí; cílová skupina; lezectví; marketingový plán
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/787