Original title:
Návrh na zlepšení propagace firmy
Translated title:
The Proposal of Improving the Company Promotion
Authors:
Kopřivová, Gabriela ; Sedlák, Petr (referee) ; Mikulec, Luděk (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Tato diplomová práce je zpracována pro firmu AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., která se pohybuje v oblasti automobilového průmyslu. Zkoumá a hodnotí marketingovou komunikaci firmy a zjišťuje nedostatky v této oblasti. Obsahuje návrhy na zlepšení propagace firmy, které zahrnují nové formy marketingové komunikace včetně jejich aplikace do praxe, vedoucí ke zvýšení prodejnosti.
This master´s thesis was elaborated for the company AUTOELEGANCE BRNO, s. r. o., that works in the automobile industry. It analyses and evaluates its marketing communication and examines imperfections in this field. It contains a proposals of improving the company promotion, which include new methods of the company marketing communication and their application in practice, leading to an increase of the saleability.
Keywords:
advertising; direct marketing; marketing; marketing communication; marketing mix; personal selling; public relations; sales promotion; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; osobní prodej; podpora prodeje; přímý marketing; reklama; vztahy k veřejnosti
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/4123