Název:
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Překlad názvu:
Proposal for Improvement Communication in Firm
Autoři:
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Abstract The thesis deals with effective interpersonal communication and communication with customers, which is one of the most important parts of marketing. The thesis is divided into three main sections – theoretical, analytical and practical. The theoretical part describes external and internal communication in corporate management. The analytical section describes the company Videoklinik Ltd. from perspective of its activities and by means of analysis identifies weaknesses in communication. In the practical part elements of communication are drawn and recommended to streamline system of communication within and outside the company thus to secure not only prosperity of the company but mainly its maintenance on the market.
Klíčová slova:
Externí komunikace; interní komunikace; jednání s lidmi; komunikační dovednosti; motivace; naslouchání; neverbální komunikace; obchodní komunikace; osobní komunikace; porada.; business Communication; communication Skills; Dealing with People; External Communication; Harking; internal Communication; Meeting.; Motivation; nonverbal Communication; personal Communication
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/5500