Název:
Internetový obchod
Překlad názvu:
E-shop
Autoři:
Žák, David ; Taševský, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá problematikou internetového obchodu. Obsahuje analýzu a návrh řešení vlastního internetového obchodu. Cílem bylo přiblížit marketingový plán pro vstup na trh, zhodnotit dosažené výsledky a navrhnout postup do dalších let. Lze se v ní seznámit se základními poznatky kolem internetového obchodování, analýzou internetového obchodu ve srovnání s kamenným obchodem. Těmto obecným teoretickým a faktickým poznatkům je věnována zhruba polovina práce. Ve druhé polovině se věnuji vlastní realizaci internetového obchodu, jeho zavedení na trh a propagaci.
The work deals with internet commerce. It includes analysis and design their own e-shop. The aim was to bring the marketing plan for market entry, assess the achievements and propose a procedure to other years. It can be familiar with basic knowledge about internet marketing, internet business analysis in comparison with the stone business. These general theoretical and practical knowledge is given to about half the work. In the second half is giving its own Internet business, the introduction of the marketing and promotion.
Klíčová slova:
bezpečnost internetové komunikace; CSS; dynamické stránky; e-business; e-komerce; e-shop; elektronický obchod; HTML; HTTPS.; implementace internetového obchodu; Internetový obchod; marketingová analýza; návrh internetového obchodu; PHP; SSL; uživatelská práva; CSS; dynamic pages; e-business; e-commerce; E-shop; e-shop; HTML; HTTPS.; implementation of internet commerce; internet commerce proposal; marketing analysis; PHP; security of Internet communications; SSL; user rights
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4823