Název:
Elektronický obchod
Překlad názvu:
Electronic Shop
Autoři:
Morcinek, Petr ; Stoklasa, Michal (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Práce se zabývá elektronickým obchodem v České republice a jeho aktuálním stavem. Cílem diplomové práce je srozumitelně formulovat strategii pro zavedení a provoz elektronického obchodu tak, aby byla pochopitelná pro širokou veřejnost, a vytvořit konkrétní návrh elektronického včetně celkové strategie provozu pro jejího zadavatele. Teoretická část práce se zabývá vymezením elektronického obchodu jako pojmu a analýzou současného stavu v České republice. Praktická část práce se zabývá formulací strategie pro zavedení a provoz elektronického obchodu a vytvořením jeho návrhu a strategie pro zadavatele.
This paper focuses on the electronic trade in the Czech Republic and on its current state. Goal of the thesis is to formulate the strategy for employing and operation of the electronic shop which would be understandable for the wide public and create a concrete proposal of the electronic shop including the strategy for the submitter. Theoretical part of the thesis focuses on defining the electronic shop as a concept. There is also an analysis of the current state in the Czech Republic there. Empirical part then formulates the strategy for implementation and operation of the electronic shop and makes a proposal of the strategy for the submitter.
Klíčová slova:
B2C; E-commerce; Elektronický obchod; marketing; marketingová strategie; strategie; B2C; E-commerce; Electronic shop; marketing; marketing strategy; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4770