Název:
Analýza vlivů na reklamu na trhu s doplňky stravy
Překlad názvu:
Analysis of influences for advertisement on the market with food supplements
Autoři:
Jandáková, Pavla ; Dvořák, Václav (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tématem předkládané diplomové práce je analýza legislativních vlivů na reklamu. Kromě obecné úpravy reklamy je práce zaměřena především na regulaci reklamy doplňků stravy. Na konkrétních příkladech jsou uvedeny rozbory možných nedostatků. Tato práce řeší také postup tvorby reklamy a její legislativní kontroly na marketingovém oddělení společnosti VALOSUN a.s.
Thema of this master’s thesis is analysis of legislation influences on advertisement. Beside generally advertisement adjustment is master’s thesis oriented firstly on regulation advertisement of food supplements. On the concrete example are displayed analysis of suppose deficiencies. This master’s thesis also solves problem with advertisement production and legislation verification on marketing department in firm VALOSUN a.s.
Klíčová slova:
doplňky stravy; klamavá reklama; legislativa; marketing; nekalé obchodní praktiky; právní úprava reklamy; reklama; spotřebitel; zdravotní tvrzení; advertisement; consumer false advertising; food supplements; health claims; law adjustment of advertisement; legislature; marketing; unfair trade practices
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/6287