Název:
Návrh strategie rozvoje obchodních aktivit firmy v rámci evropského vnitřního trhu.
Překlad názvu:
Company´s Business development strategy in terms of European Market
Autoři:
Heřmanová, Martina ; Pechánek, Adam (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Stále více podniků se musí postavit výzvám mezinárodních trhů. Rozvoj hospodářství se v mnoha odvětvích už nedá zastavit. Pro trvalou existenci a úspěch podniku na trhu už není dostačující se pouze koncentrovat na národní trh. Jestliže společnost chce vstoupit na mezinárodní trh, je nutné zajistit zpracování vhodných analýz. Vstup na mezinárodní trh přináší jak nové podnikatelské příležitosti, tak i hrozby vyspělého trhu. Předložená diplomová práce pojednává o dílčích funkcích - plánování, kontrole, organizaci a řízení lidských zdrojů.
There is a rising number of companies, which have to face the appeals of International Markets. It is not possible to stop the economic development in many sectors of the market. When the company wants to keep it´s lasting existence and success it is not sufficient to concentrate on the National Market only. If the company wants to enter the International Market it is necessary to assure a processing of appropriate analyses. Entering the International Market brings both the business opportunities and the mature market threats as well. The submitted Master´s thesis describes the partial activities – planning, supervision, organization and human resources management.
Klíčová slova:
analýza trhu; cíle společnosti; dceřiná společnost; export; Franchising; globalizace; internacionalizace; Joint venture; komunikace; konkurenceschopnost; kontrolní proces; kultura země; průzkum trhu; strategie; zahraniční investice; communication; company objectives; competitive advantage; controlling process; culture of the country; exportation; foreign investment; Franchising; globalization; internationalization; Joint venture; market analysis; market research; strategy; subsidiary company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/15479