Název: Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Překlad názvu: Internet utilization in marketing of company aimed at selling car accessories
Autoři: Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Internetový marketing; internetový obchod – e-shop; reklama; reklamní formáty; SEO – optimalizace pro vyhledávače; ads formats; advertising; Internet marketing; internet shop – e-shop; SEO – search engine optimization

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16806

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221789


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet