Název:
Využití internetu v marketingu firmy zaměřené na prodej automobilových doplňků
Překlad názvu:
Internet utilization in marketing of company aimed at selling car accessories
Autoři:
Kadlec, Petr ; Weirich, Pavel (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Internetové obchodování se stalo běžnou součástí životů mnoha lidí. Ruku v ruce s ním jde také propagace, která se postupně přesouvá od klasických médií k on-line podobě. Cílem této práce je zmapovat možnosti marketingu a propagace na internetu a aplikovat tyto poznatky v praxi na již existující a provozovaný elektronický obchod.
Internet trading had became common part of life to many people. Link to that walks also publicity that step by step moves from classical media to on-line formats. Aim of this thesis is chart possibilities of marketing and publicity on the internet and apply these pieces of knowledge practically on already running e-shop.
Klíčová slova:
Internetový marketing; internetový obchod – e-shop; reklama; reklamní formáty; SEO – optimalizace pro vyhledávače; ads formats; advertising; Internet marketing; internet shop – e-shop; SEO – search engine optimization
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/16806