Název:
Návrh strategie elektronického obchodu firmy
Překlad názvu:
Proposition strategy e-commerce of company
Autoři:
Císařová, Miluše ; Veselý, Mirosalav (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se zabývá návrhem strategie firmy s podporou elektronického obchodu, jako nástroj pro dosažení co nejlepšího postavení firmy na trhu. Diplomová práce obsahuje analýzu současného stavu a dané problematiky včetně návrhu nové strategie pro firmu MVDr. Ivo Dupal - SAMVET, s cílem dosažení spokojenosti konečného zákazníka a aplikace návrhu v praxi.
Thesis deal with proposal strategy firm with the support electronic business, like tool for achievement what best position firm in the marketplace. Thesis includes analysis state - of - the art and given to problems inclusive proposal new strategy for firm MVDr. Ivo Dupal - SANVET, with the aim of achievement satisfaction final consumer and application proposal practically.
Klíčová slova:
B2C; e-obchod; Internet; strategie; B2C; e-business; Internet; strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/875