Název:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Překlad názvu:
A proposal of marketing activity development in a company
Autoři:
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
This diploma thesis consists of two integrated substructures. The theoretical one provides an introduction to classical and current marketing theories - focused on the service marketing. The practical one aims to analyze and fix marketing-related problems in a company, which manages the central heating system in Brno.
Klíčová slova:
marketing služeb; marketing v teplárenství; marketing in heating industry; service marketing
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/583