Original title:
Návrh rozvoje marketingových činností firmy
Translated title:
A proposal of marketing activity development in a company
Authors:
Zabloudil, Ivo ; Šroubek, Martin (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Diplomová práce se sestává ze dvou podstatných celků. Teoretická část se zabývá klasickými i současnými teoriemi marketingu – se zaměřením na marketing služeb. Prakticky orientovaná část je zaměřena na analýzu a odstranění marketingových problémů firmy, která provozuje systém centrálního vytápění teplem v Brně.
This diploma thesis consists of two integrated substructures. The theoretical one provides an introduction to classical and current marketing theories - focused on the service marketing. The practical one aims to analyze and fix marketing-related problems in a company, which manages the central heating system in Brno.
Keywords:
marketing in heating industry; service marketing; marketing služeb; marketing v teplárenství
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/583