Název:
Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy
Překlad názvu:
Business Plan for Developement of a Small Company
Autoři:
Černý, Michal ; Kyselák,, Pravoslav (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem diplomové práce „Podnikatelský záměr pro rozvoj malé firmy“ je poskytnout návod jak rozvinout mikrofirmu na úspěšnou malou firmu, která bude mít reálný předpoklad uplatnit se na současném trhu. Diplomová práce se skládá z části teoretické, z analýzy problémů a z vlastního návrhu řešení. V teoretické části jsou uvedena klíčová východiska a poznatky, které jsou aplikovány v další části práce. Analýza je zaměřena na současné a budoucí prostředí firmy. Na základě závěrů plynoucích z analýz jsou formulována konkrétní doporučení. Návrh je zpracován do uceleného postupu, jenž poskytuje návod k dosažení firemního rozvoje.
The aim of my Master thesis “Business Plan for the Development of a Small Company“ is to provide a solution to how to develop a micro-company into a successful small company, which will have a real potential to find its stable position on the current market. My Master thesis consists of a theoretical part, problem analysis and my own proposal of the solution. The theoretical part deals with the key findings and solutions, which are further applied in the next part of my work. Analysis is focused on present and future company environment. Concrete recommendations have been formulated on the basis of analysis conclusions. The final proposal is formulated into a complex procedure, which provides the way to reach company development.
Klíčová slova:
finanční analýza; konkurenční výhoda; marketingový mix; obchodní strategie.; PEST analýza; Podnikatelský záměr; Porterův model konkurenčního prostředí; rozvoj firmy; strategická analýza; SWOT analýza; Business plan; business strategy.; competitive advantage; development company; financial analysis; marketing mix; PEST analysis; Porter´s model of competitive environment; strategic analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/535