Název: Vliv jakosti poskytovaných služeb na spokojenost zákazníků
Překlad názvu: The quality influence of providing services to customer´s satisfaction
Autoři: Zeman, Daniel ; Mrhač, Václav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jakost; služba; Spokojenost; quality; Satisfaction; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1291

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-221645


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet