Original title:
Návrh na rozšíření marketingových činnosti firmy
Translated title:
The Proposal of Amplification of Marketing Activities of the Company
Authors:
Dítě, Filip ; Sekanina, Ignác (referee) ; Petráš, Jiří (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Cílem této diplomové práce je návrh na rozšíření marketingových činností firmy. Práce se skládá z teoretické , analytické a praktické části. Na základě zjištění z analýzy jsou v praktické části formulovány konkrétní návrhy na rozšíření marketingových činností. Tyto návrhy by měly podpořit marketingovou strategii společnosti a pomoci k dosažení firemních cílů.
The aim of this thesis is the proposal of amplification of marketing activities of the company. This work consist of the theoretical, analytical and practical parts. On the basis of findings of analysis are formulated particular proposals of amplifications of marketing activities in practical section. This proposals should give support to the company marketing strategy and help to achieve company aims.
Keywords:
Analysis; Direct marketing; Marketing aktivity; Marketing of services; Marketing research; Target customer; Analýza; Cílový zákazník; Marketing služeb; Marketingová činnost; Marketingový výzkum; Přímý marketing
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/25467