Název: Stratégia vstupu vybranej firmy na zahraničný trh
Autoři: Trejbalová, Katarína ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cieľom tejto diplomovej práce je analýza jednotlivých možností prieniku firiem na zahraničné trhy a zhodnotenie úspešnosti vstupu spoločnosti T-Mobile Czech Republic a.s. na český trh. Práca sa skladá z dvoch základných častí: I. Teoretická časť, ktorá uvádza prehľad rôznych foriem, ktoré si firma môže zvoliť pri vstupe na zahraničný trh. II. Praktická časť obsahuje situačnú analýzu spoločnosti T-Mobile krátko po jej vstupe na český trh.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3996

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-2184


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet