Original title:
Webová podpora předmětu MEID
Translated title:
Web support of the course MEID
Authors:
Glassl, Jiří ; Vídenka, Rostislav (referee) ; Sigmund, Milan (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Abstract:
[cze][eng]
S rozvojem internetu jako prostředku pro nabízení služeb (zdroje informaci), dochází k rozvoji prostředků pro prezentování služeb uživatelům internetu. Službou je nazýváno vše co dává uživateli možnost se vzdělávat, bavit se, obchodovat a samozřejmě možnost poznávat nové lidi. Prostředkem jsou pak programovací jazyky a programovací prostředí. Cílem projektu je využití těchto prostředků a vytvořit tak webové stránky, jež by sloužily jako elektronická podpora předmětu Elektronic in Deutsch. Obsahem stránek je kromě informací vztahujících se k německému jazyku i test. Test má zhodnotit studentovi jeho možnosti na úspěšné absolvování předmětu Elektronik in Deutsch.
The development of the Internet as a means of offering services (information sources), are developing means for presenting services to users online. Service is called everything that gives users the opportunity to educate, entertain the possibility of trade and of course meet new people. Means are programming languages and programming environments. The project aims to use these resources and create a website that would serve as an electronic support in the subject Elektronic Deutsch. Content sites is also information relating to the German language as well as test. Test is to assess the student's options for the successful completion of the course in Elektronic Deutsch.
Keywords:
cooperation among university; German language; in German vocal country; study abroad; Web sites; německy mluvící země; německý jazyk; spolupráce mezi vysokými školami; studium v cizině; webové stránky
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/9164