Název:
Psychobilly a Rockabilly kolekce
Překlad názvu:
Psychobilly and Rockabilly Colletion
Autoři:
Štysová, Anna ; Eliška, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta výtvarných umění
Abstrakt: [cze][eng]
LOGO Název Lucky Piglet (Šťastné prasátko) vznikl syntézou slova „lucky“, které je na této scéně jedním z nejužívanějších (názvy kapel, texty písní, apod.) a slovem „piglet“, které svojí zdrobnělou formou humorně sebeironizuje projevy fanoušků „divočáků“ i jejich idolů při vystoupení. Okřídlenost prasátka značí bohémství a povznášející dětinskost. Font Landliebe užitý pro název svojí kresbou odpovídá hand-made přístupu a určité odlehčenosti žánru, které tato značka preferuje. Podtitul Rockabilly & Psychobilly Creep Shop je zároveň sloganem. Slovo „creep“ je samo o sobě výmluvným termínem pokleslé béčkové kultury (nahánět hrůzu, děsit, hajzl, slizoun, vkrást se). Spojení „creep shop“ si opět zachovává typickou nadsázku. Font Segoe zastává čistě funkční úlohu využitou dále ve vizuálním stylu. VIZUÁLNÍ STYL Logo je tištěné vždy v jedné barvě; v negativní nebo pozitivní verzi. K většině materiálů je využita technika sítotisku, která dodává značce osobitý výraz a zachovává punc originality díky nedokonalosti tisku oproti digitálním technologiím. Svéráz značky podporuje jistý nadstandard ve formě krabic a dalšího obalového materiálu, který je nedílnou součástí každého produktu. Značka má základní barevné provedení a dále barevné provedení odpovídající příslušné kolekci. Základní barevností je bílá a černá v pozitivu a negativu a písková hnědá. E-SHOP Ve zpracování webových stránek převažuje funkční hledisko, záměrem je rychlý a jednoduchý nákup, orientace zákazníka a snadné získání potřebných informací. Grafická stránka je zde potlačena ve prospěch samotných produktů. E-shop je doplněn o galerii a částečnou fotodokumentaci procesu tvorby, která klientovi zprostředkuje osobnější kontakt. AKTUÁLNÍ KOLEKCE Pro úvodní kolekci jsem vybrala námořnické téma, které je častou inspirací a oblíbeným námětem. Mojí snahou je využít již tak nadužívané téma a překročit jeho vizuální formu. Mimimalizací dochází k posunu od prvoplánovosti ke srozumitelné grafické zkratce.
Corporate Identity: Logo, e-shop, packets Use fonts: Landliebe, Segoe Mean color: Black, white, sandy brown and colors connected with topic of actual collection Technology: Computer graphic, print screen Actual collection: Sailors
Klíčová slova:
corporate identity; creep shop; dámská trička; e-shop; námořnická kolekce; Psychobilly; pánská trička; Rockabilly; corporate identity; creep shop; e-shop; man's t-shirt; Psychobilly; Rockabilly; sailor's collection; woman's t-shirt
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/13934