Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Psychobilly a Rockabilly kolekce
Štysová, Anna ; Eliška, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
LOGO Název Lucky Piglet (Šťastné prasátko) vznikl syntézou slova „lucky“, které je na této scéně jedním z nejužívanějších (názvy kapel, texty písní, apod.) a slovem „piglet“, které svojí zdrobnělou formou humorně sebeironizuje projevy fanoušků „divočáků“ i jejich idolů při vystoupení. Okřídlenost prasátka značí bohémství a povznášející dětinskost. Font Landliebe užitý pro název svojí kresbou odpovídá hand-made přístupu a určité odlehčenosti žánru, které tato značka preferuje. Podtitul Rockabilly & Psychobilly Creep Shop je zároveň sloganem. Slovo „creep“ je samo o sobě výmluvným termínem pokleslé béčkové kultury (nahánět hrůzu, děsit, hajzl, slizoun, vkrást se). Spojení „creep shop“ si opět zachovává typickou nadsázku. Font Segoe zastává čistě funkční úlohu využitou dále ve vizuálním stylu. VIZUÁLNÍ STYL Logo je tištěné vždy v jedné barvě; v negativní nebo pozitivní verzi. K většině materiálů je využita technika sítotisku, která dodává značce osobitý výraz a zachovává punc originality díky nedokonalosti tisku oproti digitálním technologiím. Svéráz značky podporuje jistý nadstandard ve formě krabic a dalšího obalového materiálu, který je nedílnou součástí každého produktu. Značka má základní barevné provedení a dále barevné provedení odpovídající příslušné kolekci. Základní barevností je bílá a černá v pozitivu a negativu a písková hnědá. E-SHOP Ve zpracování webových stránek převažuje funkční hledisko, záměrem je rychlý a jednoduchý nákup, orientace zákazníka a snadné získání potřebných informací. Grafická stránka je zde potlačena ve prospěch samotných produktů. E-shop je doplněn o galerii a částečnou fotodokumentaci procesu tvorby, která klientovi zprostředkuje osobnější kontakt. AKTUÁLNÍ KOLEKCE Pro úvodní kolekci jsem vybrala námořnické téma, které je častou inspirací a oblíbeným námětem. Mojí snahou je využít již tak nadužívané téma a překročit jeho vizuální formu. Mimimalizací dochází k posunu od prvoplánovosti ke srozumitelné grafické zkratce.
Interaktivní elektronická kniha pro děti
Pokorná, Gabriela ; Eliška, Jiří (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Praktická část mojí diplomové práce – Interaktivní elektronická kniha pro děti – je kniha s názvem Příběh jednoho stromu. Aplikace obsahuje autorský text, který vypráví o starém stromě, který žije svým vlastním životem a ožívá také vše kolem něj. Text je doplněný ilustracemi, které jsou vytvořeny kombinací technik (perokresba, akvarel, fotografie) a digitálně upraveny. Některé ilustrace jsou animované, jiné vyžadují interakci čtenáře, aby se daly do pohybu, vydaly zvuk apod. Každá strana obsahuje zvuk nebo hudbu.
Interaktivní elektronická kniha pro děti
Pokorná, Gabriela ; Eliška, Jiří (oponent) ; Macháček, Mikuláš (vedoucí práce)
Praktická část mojí diplomové práce – Interaktivní elektronická kniha pro děti – je kniha s názvem Příběh jednoho stromu. Aplikace obsahuje autorský text, který vypráví o starém stromě, který žije svým vlastním životem a ožívá také vše kolem něj. Text je doplněný ilustracemi, které jsou vytvořeny kombinací technik (perokresba, akvarel, fotografie) a digitálně upraveny. Některé ilustrace jsou animované, jiné vyžadují interakci čtenáře, aby se daly do pohybu, vydaly zvuk apod. Každá strana obsahuje zvuk nebo hudbu.
Psychobilly a Rockabilly kolekce
Štysová, Anna ; Eliška, Jiří (oponent) ; Houf, Václav (vedoucí práce)
LOGO Název Lucky Piglet (Šťastné prasátko) vznikl syntézou slova „lucky“, které je na této scéně jedním z nejužívanějších (názvy kapel, texty písní, apod.) a slovem „piglet“, které svojí zdrobnělou formou humorně sebeironizuje projevy fanoušků „divočáků“ i jejich idolů při vystoupení. Okřídlenost prasátka značí bohémství a povznášející dětinskost. Font Landliebe užitý pro název svojí kresbou odpovídá hand-made přístupu a určité odlehčenosti žánru, které tato značka preferuje. Podtitul Rockabilly & Psychobilly Creep Shop je zároveň sloganem. Slovo „creep“ je samo o sobě výmluvným termínem pokleslé béčkové kultury (nahánět hrůzu, děsit, hajzl, slizoun, vkrást se). Spojení „creep shop“ si opět zachovává typickou nadsázku. Font Segoe zastává čistě funkční úlohu využitou dále ve vizuálním stylu. VIZUÁLNÍ STYL Logo je tištěné vždy v jedné barvě; v negativní nebo pozitivní verzi. K většině materiálů je využita technika sítotisku, která dodává značce osobitý výraz a zachovává punc originality díky nedokonalosti tisku oproti digitálním technologiím. Svéráz značky podporuje jistý nadstandard ve formě krabic a dalšího obalového materiálu, který je nedílnou součástí každého produktu. Značka má základní barevné provedení a dále barevné provedení odpovídající příslušné kolekci. Základní barevností je bílá a černá v pozitivu a negativu a písková hnědá. E-SHOP Ve zpracování webových stránek převažuje funkční hledisko, záměrem je rychlý a jednoduchý nákup, orientace zákazníka a snadné získání potřebných informací. Grafická stránka je zde potlačena ve prospěch samotných produktů. E-shop je doplněn o galerii a částečnou fotodokumentaci procesu tvorby, která klientovi zprostředkuje osobnější kontakt. AKTUÁLNÍ KOLEKCE Pro úvodní kolekci jsem vybrala námořnické téma, které je častou inspirací a oblíbeným námětem. Mojí snahou je využít již tak nadužívané téma a překročit jeho vizuální formu. Mimimalizací dochází k posunu od prvoplánovosti ke srozumitelné grafické zkratce.

Viz též: podobná jména autorů
3 Eliška, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.