Název:
Využití postupů managementu kvality v incomingové cestovní kanceláři
Autoři:
Baumruková, Martina ; Chvojková, Helena (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Diplomová práce v teoretické části přibližuje teorii řízení jakosti, vymezuje specifika kvality služeb a možné postupy řízení jakosti služeb. Dále popisuje změny v cestovním ruchu a vývoj příjezdového cestovního ruchu v ČR. V praktické části popisuje specifika pojetí kvality v cestovním ruchu a rozpracovává model dvojí úrovně kvality. Pokračuje rozsáhlou analýzou stavu kvality v referenční cestovní kanceláři a to prostřednictvím analýzy SWOT, požadavků ISO 9001:2000 a kriterií kvality služby. Práce je završena návrhem klíčových postupů zavedení řízení jakosti v referenční společnosti. Práce doporučuje prioritní zaměření na plánování jakosti, řízení a rozvoj lidských zdrojů a orientaci na zákazníka.
Klíčová slova:
cestovní ruch; kvalita služeb; management kvality
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3923