Název: Nation branding Českej a Slovenskej republiky
Překlad názvu: Nation branding of Czech and Slovak Republic
Autoři: Drobná, Martina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Peterková, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: identita; image; nation branding; Slovenská republika; soft power; veřejná diplomacie; Česká republika; Czech Republic; identity; image; nation branding; public policy; Slovak Republic; soft power

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/49975

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-206988


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet