Original title:
Vnímanie privátnych značiek českým zákazníkom
Translated title:
Perception of private labels by Czech customers
Authors:
Perončíková, Lenka ; Cimler, Petr (advisor) ; Fuchs, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Táto práca sa zaoberá analýzou vnímania a znalosti privátnych značiek spoločnosti Tesco českým zákazníkom vo veku 18 až 29 rokov. Hlavným spôsobom zberu dát bolo online dotazníkové šetrenie. Práca je spočiatku zameraná na teoretické východiská týkajúce sa privátnej značky. Ďalej ponúka informácie o vzniku a histórii nadnárodnej spoločnosti Tesco a pôsobnosti tohto reťazca v Českej republike. Práca taktiež oboznamuje aké privátne značky spoločnosť Tesco na českom trhu predáva. Praktická časť obsahuje výsledky analýzy dotazníkového šetrenia a navrhuje možné riešenia pre zlepšenie vnímania a znalosti privátnych značiek spoločnosti Tesco.Tato práce se zabývá analýzou vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco českým zákazníkem ve věku 18 až 29 let. Hlavním způsobem sběru dat bylo online dotazníkové šetření. Práce je zpočátku zaměřená na teoretická východiska, týkající se privátní značky. Dále nabízí informace o vzniku a historii nadnárodní společnosti Tesco a působnosti tohoto řetězce v České republice. Práce seznamuje s tím, jaké privátní značky společnost na českém trhu prodává. Praktická část obsahuje výsledky analýzy dotazníkového šetření a navrhuje možné změny pro zlepšení vnímání a znalosti privátních značek společnosti Tesco.This thesis analyses perception and knowledge of Tesco private labels by Czech customer in age of 18 to 29 years. The main method of data collection was an online questionnaire survey. The thesis begins by introducing the term of private label. Further on it offers information about origin and history of transnational company Tesco and activity of this chain store in Czech Republic. The thesis also acquaints which private labels Tesco sells in Czech market. The final practical part contains results of questionnaire survey and proposes possible changes of improving the perception and knowledge of Tesco private labels among Czech people.
Keywords:
categorization of private labels; own label; private label; Tesco company; kategorizace privátních značek; privátní značka; společnost Tesco; vlastní značka
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49864