Original title:
Modifikácia produktu a jeho vplyv na finančné ukazovatele.
Translated title:
The modification of the product and its impact on financial indicators
Authors:
Šikyňová, Katarína ; Mlejnková, Lena (advisor) ; Kvítková, Zuzana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2015
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Predmetom diplomovej práce na tému Modifikácia produktu a jeho vplyv na finančné ukazovatele, je navrhnúť produkty resp. služby hodné modifikácie, prepočítať náklady a obraty tejto modifikácie a následne jej celkovú výnosnosť pre rekreačno-gastronomickú spoločnosť pôsobiacu v cestovnom ruchu. Samotnej kalkulácii predchádza vymedzenie základných pojmov a definícia modifikácie ako takej a marketingový výskum formou dotazníkového prieskumu, ktorého cieľom je charakterizovať zákaznícku štruktúru spoločnosti a získať od zákazníkov-respondentov návrhy nimi dopytovaných produktov. Na záver sa za spolupráce manažmentu analyzovanej spoločnosti prepočítajú dopady modifikácie dopytovaných produktoch (služieb) na finančné ukazovatele s cieľom určiť, či je modifikácia jav žiadaný a či prinesie spoločnosti výnos. Analyzovať dopady modifikácie sú hlavným cieľom tejto diplomovej práce.Předmětem diplomovej práce na téma Modifikace produktu a jeho vliv na finanční ukazatele, je navrhnout produkty resp. služby hodné modifikace, přepočítat náklady a obraty této modifikace a následně její celkovou výnosnost pro rekreačně-gastronomickou společnost působící v cestovním ruchu. Samotné kalkulaci předchází vymezení základních pojmů a definice modifikace jako takové a marketingový výzkum formou dotazníkového průzkumu, jehož cílem je charakterizovat zákaznickou strukturu společnosti a získat od zákazníků-respondentů návrhy nimi dotazovaných produktů. Na závěr se za spolupráce managementu analyzované společnosti přepočítají dopady modifikace dotazovaných produktech (služeb) na finanční ukazatele s cílem určit, zda je modifikace jev žádaný a zda přinese společnosti výnos. Analyzovat dopady modifikace jsou hlavním cílem této diplomové práce.The main purpose of diploma thesis named The modification of the product and its impact on financial indicators is to design products respectively. services worthy modifications to recalculate the costs and returns of this modification, and consequently its total return for recreational and gastronomic company operating in tourism. The theoretical part of this thesis contains definition of fundamental termsand market research through questionnaire survey, which aims to characterize the structure of the company and obtains from its customers their designs products. Afterwards the results of survey will be interpreted. At the end of the thesis, in cooperation with the management of the company, the effects of modifications on financial indicators will be analyzed to define if the modification is the desired effect .Analyze the effects of modifications is the main objectives of this thesis.
Keywords:
designs; financial indicators; inovation; modification; product; survey; finanční ukazatele; inovace; marketingový výzkum; modifikace; návrhy; produkt
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/49860