Název:
Social media marketing v prostředí ČR
Překlad názvu:
Social media marketing in Czech Republic
Autoři:
Hošna, Matěj ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Kašík, Milan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je analýza social media kampaně a návrh jejího dalšího pokračování. Práce je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, zkoumá obecně online marketing a jeho specifika. Dále se zaměřuje na sociální média a jejich roli v marketingu na internetu. Praktická část práce je věnována konkrétní kampani. Nejprve je stručně charakterizován produkt a jeho pozice na trhu oproti konkurenci, dále je popsán dosavadní průběh kampaně a její výsledky. Poslední část práce se zaměřuje na návrh pokračování kampaně s přihlédnutím k informacím obsaženými v teoretické části.The subject of this Bachelor's Thesis is an analysis of a social media campaign and a proposal for its future continuation. This thesis is divided into two parts. The first, theoretical, examines online marketing and its specifics. It further focuses on social media's role in an online marketing. The practical part is dedicated to a specific campaign. It first defines the product, its market position in view of it's competitors and an ongoing campaign. The last part proposes a possible changes in the campaign in respect to results gathered from the campaign and informarmation aquired in theoretical part.
Klíčová slova:
blog; internet; sociální média; blog; internet; social media
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50032